sobota, 15 maja 2010

Marka nie warta zachodu.

13 maja, nie w piątek ale czwartek z pompą odbyła się prezentacja marki lubuskiej. Show prowadził Szymon Sołtysik, wiadomo specjalista od kina, obeznany w czeskich filmach. W doniesieniach medialnych i na oficjalnej stronie Urzędu Marszałkowskiego dostaliśmy kolejną porcję papki, którą znamy z "Raportu otwarcia marki lubuskiej". Pojawiają się też nowe informacje, jak ta: "Adresatami komunikacji województwa są w pierwszym rzędzie mieszkańcy Lubuskiego. Ambitni i bez kompleksów, lubiący swoje miejsce zamieszkania." Drodzy czytelnicy, rozumiecie coś z tego bełkotu? Co za "komunikacja"? Po co mi miłośnikowi mojej małej ojczyzny na pograniczu śląsko - łużyckim jakaś marka lubuska? Ambicji mi nie brakuje, tak jak wielu innym mieszkańcom lubuskiego tworu administracyjnego. Ale na Zeusa, na co nam ta marka lubuska?
Hasło promocyjne nie grzeszy oryginalnością, przed sześciu laty w konkursie na gadżety promocyjne i hasło w Krośnie wyróżniony został slogan "Krosno warte zachodu".
Ale to jeszcze nic w porównaniu z logiem, które ma "przypominać mały samolot, co - zdaniem pracowników warszawskiego studia Bakalie, które opracowało strategie Marki Lubuskie - nawiązuje do dynamicznego rozwoju regionu." Cholera, tak jak nie widzę tego samolotu, tak nie widzę dynamicznego rozwoju lubuskiego. Mam wrażenie, że pracownicy warszawskiej firmy zlecili opracowanie loga podwykonawcom:
No a później wymyślili, co ma wyrażać ;-) Ech, i na to marszałek wydał z naszych kieszeni pół miliona złotych...

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Pomijając całą tę markę,hasło i logotyp to lepiej można było te pieniądze wydać na zrobienie galerii zdjęć wraz z opisem ciekawych i pięknych zakątków województwa bo to dziwne że nigdzie nie ma takiej konkretnej informacji. Na stronie wojewody lubuskiego taki dział jest od pond roku w budowie http://www.wojewodalubuski.pl/index.php?mod=tc&cID=47
Na stronie marszałka tez próżno szukać http://www.lubuskie.pl/. Ogólnie przeglądając tę stronę odnoszę wrażenie że to strona promująca marszałka a nie województwo.

Anonimowy pisze...

Panie Croolik, Krosno - warte zachodu, to hasło,jakie brało udział w Krośnie nad Sanokiem, nie Odrą !! ;-)

croolick pisze...

Ok, mea culpa. Rzuciłem okiem na portal, nie sprawdzając dokładnie treści. Gdyby było hasło "Krosno warte wschodu" nie byłoby pomyłki ;-)

Anonimowy pisze...

http://ziemialubuska.pl/3444,3319,15,COMMENT=56160.html#56160

Anonimowy pisze...

worki z piaskiem powinny mieć to logo...

Anonimowy pisze...

co wam żal dupe sciscka mi sie podba widac ze ta strona to dla lamusów i kretynów bez rozumu

Anonimowy pisze...

No to sie lubuski baranie popisal elekwencja. Jesli milosnicy lubuskiego sa takimi gigantami intelektu jak ty, to zywot tego nowotworu sa policzone!

Anonimowy pisze...

sieć stаϳe ѕię miejscеm ω јаkim cо chwіla іntensywniej
rozwijа się noωоczesna reklamа.

Јest tο pośrodκu innymі podyktowane coraz więkѕzym zainteresowаnіem ze okolicа różnеj
wielkoścі firm korzystаniem z ρotencjał jakie daϳe reklama internetowа.
W sieci woϳnа reklаmoωа, јeśliby jеst trafnie stωoгzonа pгzypаdκiem znаjdować się ωybitnie tania,
tudziеż jednoczеśnie ѕkuteczna.
Takiе potenсjał ωyniκaϳą
ρrzede wszystkim spośгód dοsyć łatwegо podeϳścіe ѕκutκów, które daje ωοjna геklamowа,
jakа jest οferoωаna ω sieci.

Dodаtkowo taka odmiana reκlаmу występuje pοd ѕpоdem гóżnymi pοѕtacіami, сo orаz przekłada się nа
jej skutecznοść. Nie możemy oraz zарominać o tym, іż гаz ρo гaz większa wіеlkоść fiгm ԁziała w siеci.
Z jednej ѕtronу mаmy firmy, κtóre prοωadzą swoją aktуωność tylko w formіе internеtoωe.

Są οraz fіrmy staсjonarnе jaκie ԁzіała w
sieci tгaktują jak dοԁatκoωą formę Kampania reklamowa
prowаdzeniа ԁzіałalnoścі.

Anonimowy pisze...

Pоpyt na usługі deteκtyωistyсznе jest ωe współczesnym świeсiе biuro detektywistyczne niezmiernie wysoκi.